De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage
Bag om Sport and Mediatization

Contemporary society is highly media-saturated, and no sector more so than sport. Drawing on case studies from the Tour de France to fitness apps, this book introduces the concept of `mediatization¿ and examines how media - historically and currently ¿ are significant drivers for social and cultural change in sport.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781032176703
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 148
  • Udgivet:
  • 30. september 2021
  • Størrelse:
  • 155x233x12 mm.
  • Vægt:
  • 238 g.
  • 2-3 uger.
  • 12. december 2024
På lager

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Sport and Mediatization

Contemporary society is highly media-saturated, and no sector more so than sport. Drawing on case studies from the Tour de France to fitness apps, this book introduces the concept of `mediatization¿ and examines how media - historically and currently ¿ are significant drivers for social and cultural change in sport.

Brugerbedømmelser af Sport and Mediatization



Find lignende bøger
Bogen Sport and Mediatization findes i følgende kategorier: