Sponsor- and Country-Related Predictors of Sponsorship Effectiveness
- Sponsorship in a National and International Environment
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 185
- Udgivet:
- 31. oktober 2014
- Udgave:
- 2015
- Størrelse:
- 210x148x12 mm.
- Vægt:
- 2753 g.
- 8-11 hverdage.
- 26. november 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Sponsor- and Country-Related Predictors of Sponsorship Effectiveness
Christian Lucas investigates the effectiveness of sports sponsorships. The first study analyses activation means by conducting a multi-level field study combining data about the sponsorship instruments of Bundesliga sponsors with fan perceptions.
Brugerbedømmelser af Sponsor- and Country-Related Predictors of Sponsorship Effectiveness
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Sponsor- and Country-Related Predictors of Sponsorship Effectiveness findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621