De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Specialty Retailers -- Marketing Triumphs and Blunders

indgår i Non-Series serien

Bag om Specialty Retailers -- Marketing Triumphs and Blunders

Michman and Mazze present five key variables that retailing executives in nine specialty businesses must understand and work with, to gain and sustain competitive advantage in their competitive environments.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781567203424
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 280
  • Udgivet:
  • 28. februar 2001
  • Størrelse:
  • 229x152x19 mm.
  • 8-11 hverdage.
  • 16. januar 2025
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres inden jul.
    Køb nu og print et gavebevis

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Specialty Retailers -- Marketing Triumphs and Blunders

Michman and Mazze present five key variables that retailing executives in nine specialty businesses must understand and work with, to gain and sustain competitive advantage in their competitive environments.

Brugerbedømmelser af Specialty Retailers -- Marketing Triumphs and Blunders