Spatiotemporality and cognitive-semiotic perspectives on corporate discourse for the web
indgår i Linguistik International serien
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 202
- Udgivet:
- 12. september 2013
- Udgave:
- Størrelse:
- 156x218x17 mm.
- Vægt:
- 374 g.
- 2-3 uger.
- 14. december 2024
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Spatiotemporality and cognitive-semiotic perspectives on corporate discourse for the web
The book proposes a multi-perspective analytical model for the understanding of corporate identity meanings embedded in the historical discourse for webpages. The suggested theoretical framework conflates methodological perspectives derived from Discourse Analysis, Multimodality and Cognitive Linguistics.
Brugerbedømmelser af Spatiotemporality and cognitive-semiotic perspectives on corporate discourse for the web
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Spatiotemporality and cognitive-semiotic perspectives on corporate discourse for the web findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621