Spannung Marke
- Markenfuhrung Fur Komplexe Unternehmen
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 225
- Udgivet:
- 13. februar 2006
- Udgave:
- 2006
- Størrelse:
- 244x170x14 mm.
- Vægt:
- 567 g.
- 8-11 hverdage.
- 11. december 2024
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Spannung Marke
Christian Belz analysiert Spannungsfelder von Marken global ausgerichteter Unternehmen. Diese Spannungsfelder zeigen auf, wie Marken bedrängt werden, weil multiple Ausrichtungen sie schwächen. Ebenso zeigen sie aber auch neue Prioritäten und enorme Potenziale für ein wirksameres Marketingmanagement.
"Spannende Lektüre, interessante Fragestellungen, viel 'food for thought' für mich."
Dr. Jürgen Häusler, CEO interbrand, Zintzmeyer & Lux, Zürich u.a.
"Spannende Lektüre, interessante Fragestellungen, viel 'food for thought' für mich."
Dr. Jürgen Häusler, CEO interbrand, Zintzmeyer & Lux, Zürich u.a.
Brugerbedømmelser af Spannung Marke
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Spannung Marke findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621