Soziales Engagement Von Unternehmen
- Wirkungsprozesse, Erfolgsdeterminanten Und Konsequenzen Fur Den Markenwert
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 292
- Udgivet:
- 28. april 2009
- Udgave:
- 2009
- Størrelse:
- 210x148x17 mm.
- Vægt:
- 372 g.
- 8-11 hverdage.
- 16. januar 2025
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Soziales Engagement Von Unternehmen
Isabel Matthes entwickelt ein umfassendes Modell zur Erklärung der Wirkung unternehmerischen sozialen Engagements mit dem Ziel, Prozesse zu verstehen und fundierte Implikationen für das Management abzuleiten. Die Resultate der empirischen Überprüfung des Modells belegen, dass sich soziale Aktivitäten von Unternehmen zur Steigerung des Markenwerts aus Konsumentensicht eignen.
Brugerbedømmelser af Soziales Engagement Von Unternehmen
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Soziales Engagement Von Unternehmen findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621