South Asian Media Cultures
- Audiences, Representations, Contexts
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 276
- Udgivet:
- 1. oktober 2011
- Størrelse:
- 153x229x26 mm.
- Vægt:
- 590 g.
- 8-11 hverdage.
- 20. november 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af South Asian Media Cultures
''South Asian Media Cultures'' examines a wide range of media cultures and practices from across South Asia, using a common set of historical, political and theoretical engagements. In the context of such pressing issues as peace, conflict, democracy, politics, religion, class, ethnicity and gender, these essays explore the ways different groups of South Asians produce, understand and critique the media available to them.
Brugerbedømmelser af South Asian Media Cultures
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen South Asian Media Cultures findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621