Som ringe i vandet
- Strategisk PR og omdømme i en forandret medievirkelighed
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 250
- Udgivet:
- 15. maj 2018
- Udgave:
- 1
- Størrelse:
- 171x240x19 mm.
- Vægt:
- 622 g.
- 1-3 hverdage.
- 29. november 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Som ringe i vandet
Digitale kanaler, sociale medier og mobile platforme har forandret medievirkeligheden markant. Det har ændret vores medievaner, magtbalancen mellem traditionelle, journalistiske medier og nye medier, og det udfordrer virksomheders kommunikation med deres omverden. For hvordan kan man arbejde målrettet med sit omdømme i en stadigt mere fragmenteret virkelighed, hvor grænserne mellem forskellige kommunikationsdiscipliner flyder ud, og hvor hastigheden hele tiden synes at blive øget? Som ringe i vandet præsenterer en samlet model for arbejdet med strategisk PR og omdømme. Modellen PR-huset er forankret i teori og metode, men samtidig baseret på forfatterens praktiske erfaring. Bogen giver således både en grundlæggende introduktion til PR og en lang række konkrete værktøjer, der kan skabe resultater i praksis. Og svar på, hvad der er forandret i arbejdet med PR, og hvilke klassiske dyder der stadig har værdi.
Brugerbedømmelser af Som ringe i vandet
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Som ringe i vandet findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621