Socio-Economic Perspectives on Consumer Engagement and Buying Behavior
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 350
- Udgivet:
- 18. januar 2017
- 8-11 hverdage.
- 9. december 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Socio-Economic Perspectives on Consumer Engagement and Buying Behavior
A comprehensive reference source on new innovative dimensions of consumer behavioural studies that reveals different conceptual and theoretical frameworks. This publication features expansive coverage on a number of relevant topics and perspectives, such as green products, automotive technology, and anti-branding.
Brugerbedømmelser af Socio-Economic Perspectives on Consumer Engagement and Buying Behavior
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Socio-Economic Perspectives on Consumer Engagement and Buying Behavior findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621