De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Social selling på LinkedIn

Bag om Social selling på LinkedIn

Lær hvad social selling er Få det bedste ud af LinkedIn for din virksomhed Dyrk og styrk dit brand Optimer din profil Skriv effektive statusopdateringer Social selling kan kort opsummeres som kunsten at sælge til sit sociale netværk. Det handler om at udnytte de sociale platforme ordentligt, så det bliver lettere for os – som individer eller som del af en virksomhed – at hjælpe og få gavn af netværket: socialt, fagligt og økonomisk. Dette todelte hæfte henvender sig dels til individer, der ønsker at opnå en forståelse for hvordan man kan bruge social selling som et led i sin personlige karriereudvikling, og dels til virksomheder, der ønsker at fremme brugen af social selling til at styrke virksomhedens renommé og optimere det daglige salgsarbejde. Alle afsnit er krydret med tips og tricks fra personer i forfatterens netværk, og hvert kapitel indeholder eksempler eller cases, der kan inspirere dig til at mestre social selling. Annemarie Kirk har siden 2012 arbejdet med rådgivning i brugen af LinkedIn, både for virksomheder med henblik på øget kundeloyalitet og omsætning, og for personer med henblik på individuel karrieudvikling og netværksopbygning.

Vis mere
  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788779370593
  • Udgivet:
  • 1. august 2021
  • Straks på e-mail.

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Social selling på LinkedIn

Lær hvad social selling er
Få det bedste ud af LinkedIn for din virksomhed
Dyrk og styrk dit brand
Optimer din profil
Skriv effektive statusopdateringer
Social selling kan kort opsummeres som kunsten at sælge til sit sociale netværk. Det handler om at udnytte de sociale platforme ordentligt, så det bliver lettere for os – som individer eller som del af en virksomhed – at hjælpe og få gavn af netværket: socialt, fagligt og økonomisk.
Dette todelte hæfte henvender sig dels til individer, der ønsker at opnå en forståelse for hvordan man kan bruge social selling som et led i sin personlige karriereudvikling, og dels til virksomheder, der ønsker at fremme brugen af social selling til at styrke virksomhedens renommé og optimere det daglige salgsarbejde. Alle afsnit er krydret med tips og tricks fra personer i forfatterens netværk, og hvert kapitel indeholder eksempler eller cases, der kan inspirere dig til at mestre social selling.
Annemarie Kirk har siden 2012 arbejdet med rådgivning i brugen af LinkedIn, både for virksomheder med henblik på øget kundeloyalitet og omsætning, og for personer med henblik på individuel karrieudvikling og netværksopbygning.

Brugerbedømmelser af Social selling på LinkedIn



Find lignende bøger