Social selling på LinkedIn
- Straks på e-mail.
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Social selling på LinkedIn
Lær hvad social selling er
Få det bedste ud af LinkedIn for din virksomhed
Dyrk og styrk dit brand
Optimer din profil
Skriv effektive statusopdateringer
Social selling kan kort opsummeres som kunsten at sælge til sit sociale netværk. Det handler om at udnytte de sociale platforme ordentligt, så det bliver lettere for os – som individer eller som del af en virksomhed – at hjælpe og få gavn af netværket: socialt, fagligt og økonomisk.
Dette todelte hæfte henvender sig dels til individer, der ønsker at opnå en forståelse for hvordan man kan bruge social selling som et led i sin personlige karriereudvikling, og dels til virksomheder, der ønsker at fremme brugen af social selling til at styrke virksomhedens renommé og optimere det daglige salgsarbejde. Alle afsnit er krydret med tips og tricks fra personer i forfatterens netværk, og hvert kapitel indeholder eksempler eller cases, der kan inspirere dig til at mestre social selling.
Annemarie Kirk har siden 2012 arbejdet med rådgivning i brugen af LinkedIn, både for virksomheder med henblik på øget kundeloyalitet og omsætning, og for personer med henblik på individuel karrieudvikling og netværksopbygning.
Få det bedste ud af LinkedIn for din virksomhed
Dyrk og styrk dit brand
Optimer din profil
Skriv effektive statusopdateringer
Social selling kan kort opsummeres som kunsten at sælge til sit sociale netværk. Det handler om at udnytte de sociale platforme ordentligt, så det bliver lettere for os – som individer eller som del af en virksomhed – at hjælpe og få gavn af netværket: socialt, fagligt og økonomisk.
Dette todelte hæfte henvender sig dels til individer, der ønsker at opnå en forståelse for hvordan man kan bruge social selling som et led i sin personlige karriereudvikling, og dels til virksomheder, der ønsker at fremme brugen af social selling til at styrke virksomhedens renommé og optimere det daglige salgsarbejde. Alle afsnit er krydret med tips og tricks fra personer i forfatterens netværk, og hvert kapitel indeholder eksempler eller cases, der kan inspirere dig til at mestre social selling.
Annemarie Kirk har siden 2012 arbejdet med rådgivning i brugen af LinkedIn, både for virksomheder med henblik på øget kundeloyalitet og omsætning, og for personer med henblik på individuel karrieudvikling og netværksopbygning.
Brugerbedømmelser af Social selling på LinkedIn
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Social selling på LinkedIn findes i følgende kategorier:
- Business og læring > Marketing
- Business og læring > Ledelse & strategi
- Business og læring > Computer og IT
- Kunst og kultur
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Erhvervsliv, virksomheder og ledelse > Ledelse og ledelsesteknikker > Ledelse inden for specifikke områder > Salgsledelse og markedsføringsledelse
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Erhvervsliv, virksomheder og ledelse > Salg og marketing > PR
- Databehandling og informationsteknologi > Digital livsstil > Internetvejledninger og Internettjenester > Sociale netværk, sociale medier
- Databehandling og informationsteknologi > Grafisk IT og digitale medier
- Sundhed, relationer og personlig udvikling > Selvhjælp og personlig udvikling > Råd om karriere og opnåelse af succes
- Kunst og kultur
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621