Social Mentality and Public Opinion in China
indgår i China Perspectives serien
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 198
- Udgivet:
- 24. februar 2023
- Størrelse:
- 156x13x234 mm.
- Vægt:
- 467 g.
- 2-3 uger.
- 11. december 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Social Mentality and Public Opinion in China
This book explores the relationship between social mentality, public opinion, media, and other factors through mixed methods in China, especially since the turns of the 21st century.
Brugerbedømmelser af Social Mentality and Public Opinion in China
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Social Mentality and Public Opinion in China findes i følgende kategorier:
- Business og læring
- Historie og samfund > Politik
- Hobby og fritid
- Krop og sind
- Reference, information og tværfaglige emner > Tværfaglige studier > Kommunikationsstudier
- Reference, information og tværfaglige emner > Tværfaglige studier > Regionale studier
- Samfund og samfundsvidenskab > Psykologi > Psykologisk teori og skoleretninger
- Samfund og samfundsvidenskab > Psykologi > Socialpsykologi og gruppepsykologi
- Samfund og samfundsvidenskab > Politik og regering
- Matematik og naturvidenskab
- Idræt og udendørsaktiviteter
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621