De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Social Media, Work and Organisations

Bag om Social Media, Work and Organisations

This book discusses the impact social media has on work using four conceptual themes: Adoption, shaping and staging of social media in organisations; digitised regimes of power, control and surveillance; evolving identity, employee voice and dramaturgical performance online, and employee forms of resistance.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780367683764
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 298
  • Udgivet:
  • 28. november 2024
  • Størrelse:
  • 152x229x0 mm.
  • Vægt:
  • 734 g.
  • 2-4 uger.
  • 28. januar 2025
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres inden jul.
    Køb nu og print et gavebevis

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Social Media, Work and Organisations

This book discusses the impact social media has on work using four conceptual themes: Adoption, shaping and staging of social media in organisations; digitised regimes of power, control and surveillance; evolving identity, employee voice and dramaturgical performance online, and employee forms of resistance.

Brugerbedømmelser af Social Media, Work and Organisations



Find lignende bøger
Bogen Social Media, Work and Organisations findes i følgende kategorier: