Social Media Strategy
- Tools for Professionals and Organizations
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 328
- Udgivet:
- 24. oktober 2017
- Størrelse:
- 230x157x14 mm.
- Vægt:
- 390 g.
- 8-11 hverdage.
- 29. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Social Media Strategy
Social Media Strategy: Tools for Professionals and Organizations by Phillip G. Clampitt, shows professionals and organizations how to use social media more effectively and strategically. With a focus on what makes social media unique among communication platforms, this book offers practical guidance on creating, implementing, and evaluating social media strategies and tactics. Social media is constantly evolving, so Social Media Strategy focuses on enduring strategic principles and uses case studies and exercises throughout to help readers build the fundamental competencies needed by today’s social media managers.
Brugerbedømmelser af Social Media Strategy
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Social Media Strategy findes i følgende kategorier:
© 2025 Pling BØGER Registered company number: DK43351621