Social Media, Organizational Identity and Public Relations
- The Challenge of Authenticity
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 132
- Udgivet:
- 30. september 2020
- Størrelse:
- 232x155x11 mm.
- Vægt:
- 232 g.
- 2-3 uger.
- 30. november 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Social Media, Organizational Identity and Public Relations
This book focusses on understanding organizational identity construction in a virtual context, developing scholarship on the importance of a virtual presence in PR management, and how to make sense of these identities.
Brugerbedømmelser af Social Media, Organizational Identity and Public Relations
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Social Media, Organizational Identity and Public Relations findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621