De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Social Media Marketing

- Game Theory and the Emergence of Collaboration

Bag om Social Media Marketing

Der Drehbuchautor und seine Rechte VII VII Vorwort Contents Chapter 1: Surviving the Customer . 1 The Origins of Game Theory . 2 Game Theory, the New Media, and the NEW New Media . 8 Chapter 2: Zero-Sum Games in Traditional Marketing . 1 Zero-Sum Games and the Problem of Transparency . 3 The Wisdom of Randomization .

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783642436208
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 188
  • Udgivet:
  • 8. november 2014
  • Udgave:
  • 2010
  • Størrelse:
  • 155x235x11 mm.
  • Vægt:
  • 454 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 11. december 2024
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Social Media Marketing

Der Drehbuchautor und seine Rechte VII VII Vorwort Contents Chapter 1: Surviving the Customer . 1 The Origins of Game Theory . 2 Game Theory, the New Media, and the NEW New Media . 8 Chapter 2: Zero-Sum Games in Traditional Marketing . 1 Zero-Sum Games and the Problem of Transparency . 3 The Wisdom of Randomization .

Brugerbedømmelser af Social Media Marketing



Find lignende bøger
Bogen Social Media Marketing findes i følgende kategorier: