De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Social Media Management

- Technologies and Strategies for Creating Business Value

Bag om Social Media Management

This undergraduate textbook adopts the perspective of organizations - not individuals - and clarifies the impact of social media on their different departments or disciplines, while also exploring how organizations use social media to create business value.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783319373058
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 250
  • Udgivet:
  • 23. august 2016
  • Udgave:
  • 12016
  • Størrelse:
  • 156x234x6 mm.
  • Vægt:
  • 261 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 9. december 2024
På lager

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Social Media Management

This undergraduate textbook adopts the perspective of organizations - not individuals - and clarifies the impact of social media on their different departments or disciplines, while also exploring how organizations use social media to create business value.

Brugerbedømmelser af Social Media Management



Find lignende bøger
Bogen Social Media Management findes i følgende kategorier: