Social Media Influencing in The City of Likes
indgår i Emerald Points serien
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 184
- Udgivet:
- 27. januar 2023
- Størrelse:
- 157x15x235 mm.
- Vægt:
- 428 g.
- 2-3 uger.
- 19. december 2024
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Social Media Influencing in The City of Likes
Providing a much-needed de-Westernising perspectives of Dubai's social media influencing industry within the broader context of global platform capitalism, Zoe Hurley offers an important contribution to the field of social media through illustrating visible economies in a city circuited by social media influencing.
Brugerbedømmelser af Social Media Influencing in The City of Likes
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Social Media Influencing in The City of Likes findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621