Social Media in Disaster Response
- How Experience Architects Can Build for Participation
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 162
- Udgivet:
- 21. oktober 2013
- Størrelse:
- 152x229x15 mm.
- Vægt:
- 362 g.
- 8-11 hverdage.
- 25. november 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Social Media in Disaster Response
Social Media in Disaster Response focuses on how emerging social web tools provide researchers and practitioners with new opportunities to address disaster communication and information design for participatory cultures.This book presents the results of a large-scale sociotechnical usability study on crisis communication in the vernacular related to recent natural and human-made crisis; this is an analysis of the way social web applications are transformed, by participants, into a critical information infrastructure in moments of crisis.
Brugerbedømmelser af Social Media in Disaster Response
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Social Media in Disaster Response findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621