Social Media Analytics for User Behavior Modeling
- A Task Heterogeneity Perspective
indgår i Data-Enabled Engineering serien
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 116
- Udgivet:
- 30. september 2021
- Størrelse:
- 156x234x0 mm.
- Vægt:
- 181 g.
- 2-3 uger.
- 12. december 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Social Media Analytics for User Behavior Modeling
This book covers new approaches of user behavior modeling using social media data. Techniques persented in this book will benefit those involved with obtaining information and knowledge from social media data. It presents the latest research for addressing task heterogeneity and the underlying challenges in social media analytics.
Brugerbedømmelser af Social Media Analytics for User Behavior Modeling
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Social Media Analytics for User Behavior Modeling findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621