Social Media Analytics and Practical Applications
- The Change to the Competition Landscape
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 66
- Udgivet:
- 5. januar 2022
- Størrelse:
- 223x209x11 mm.
- Vægt:
- 220 g.
- 2-3 uger.
- 12. december 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Social Media Analytics and Practical Applications
This book provides a framework that allows you to understand and analyze the impact of social media in various industries. It illustrates how social media analytics can help firms build transformational strategies and cope with the challenges of social media technology.
Brugerbedømmelser af Social Media Analytics and Practical Applications
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Social Media Analytics and Practical Applications findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621