De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Social Media als kommunikationspolitisches Instrument von Handelsunternehmen

- Eine kritische Analyse zur Bestimmung von Vor- und Nachteilen

  • Sprog:
  • Tysk
  • ISBN:
  • 9783656269694
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 24
  • Udgivet:
  • 19. september 2012
  • Størrelse:
  • 254x178x2 mm.
  • Vægt:
  • 59 g.
  • 2-3 uger.
  • 11. december 2024

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Brugerbedømmelser af Social Media als kommunikationspolitisches Instrument von Handelsunternehmen



Find lignende bøger
Bogen Social Media als kommunikationspolitisches Instrument von Handelsunternehmen findes i følgende kategorier: