Social Media als kommunikationspolitisches Instrument von Handelsunternehmen
- Eine kritische Analyse zur Bestimmung von Vor- und Nachteilen
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 24
- Udgivet:
- 19. september 2012
- Størrelse:
- 254x178x2 mm.
- Vægt:
- 59 g.
- 2-3 uger.
- 11. december 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Brugerbedømmelser af Social Media als kommunikationspolitisches Instrument von Handelsunternehmen
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Social Media als kommunikationspolitisches Instrument von Handelsunternehmen findes i følgende kategorier: