De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Social Media als Instrument der erlebnisorientierten Markenfuhrung im Premiumsegment am Beispiel der Leica Camera AG

  • Sprog:
  • Tysk
  • ISBN:
  • 9783956840456
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 66
  • Udgivet:
  • 18. oktober 2013
  • Størrelse:
  • 210x148x4 mm.
  • Vægt:
  • 91 g.
  • 2-4 uger.
  • 11. december 2024

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Brugerbedømmelser af Social Media als Instrument der erlebnisorientierten Markenfuhrung im Premiumsegment am Beispiel der Leica Camera AG



Find lignende bøger
Bogen Social Media als Instrument der erlebnisorientierten Markenfuhrung im Premiumsegment am Beispiel der Leica Camera AG findes i følgende kategorier: