De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Social Marketing

Bag om Social Marketing

Bringing together seminal texts from diverse sources, this four-volume set - opening with an illuminating introduction from the editor - seeks to organize the field of social marketing, highlight its global scope and contributions, and present its current growth and dynamism.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781446253113
  • Indbinding:
  • Boxset
  • Sideantal:
  • 2408
  • Udgivet:
  • 16. januar 2013
  • Størrelse:
  • 252x339x93 mm.
  • Vægt:
  • 4494 g.
  • Ukendt - mangler pt..

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Social Marketing

Bringing together seminal texts from diverse sources, this four-volume set - opening with an illuminating introduction from the editor - seeks to organize the field of social marketing, highlight its global scope and contributions, and present its current growth and dynamism.

Brugerbedømmelser af Social Marketing



Find lignende bøger
Bogen Social Marketing findes i følgende kategorier: