Social Implications and Challenges of e-business
- Indbinding:
- Hardback
- Udgivet:
- 31. maj 2007
- Størrelse:
- 280x216x14 mm.
- 8-11 hverdage.
- 10. december 2024
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Social Implications and Challenges of e-business
Explores the social implications and challenges of e-business. It investigates how the rapid development of the Internet and e-business shapes, and is shaped, by various social forces. It highlights the difficulties and challenges involved in applying e-business technologies and principles in public services and other non-business activities.
Brugerbedømmelser af Social Implications and Challenges of e-business
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Social Implications and Challenges of e-business findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621