Social and Dialogic Thinking and Learning in Special Education
- Radical Insights from a Post-Critical Ethnography in a Special School
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 192
- Udgivet:
- 29. december 2021
- Størrelse:
- 152x229x0 mm.
- Vægt:
- 426 g.
- 2-3 uger.
- 16. december 2024
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Social and Dialogic Thinking and Learning in Special Education
Drawing on a three-year post-critical ethnography, this volume counters deficit-based notions of disability to present a new social and dialogic theory of thinking and learning for students with significant support needs.
Brugerbedømmelser af Social and Dialogic Thinking and Learning in Special Education
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Social and Dialogic Thinking and Learning in Special Education findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621