De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Smarketing

- How to Achieve Competitive Advantage through Blended Sales and Marketing

Bag om Smarketing

Understand the concept of 'Smarketing' - the merging of sales and marketing departments to break down organizational silos - to achieve stronger, more streamlined business growth.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780749483586
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 248
  • Udgivet:
  • 3. oktober 2018
  • Størrelse:
  • 234x158x15 mm.
  • Vægt:
  • 470 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 16. december 2024
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Smarketing

Understand the concept of 'Smarketing' - the merging of sales and marketing departments to break down organizational silos - to achieve stronger, more streamlined business growth.

Brugerbedømmelser af Smarketing



Find lignende bøger
Bogen Smarketing findes i følgende kategorier: