SKRIV SÅ DE REAGERER
- på jobbet og i det hele taget
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 95
- Udgivet:
- 14. januar 2022
- Udgave:
- 3
- Størrelse:
- 156x233x10 mm.
- Vægt:
- 192 g.
- 1-2 hverdage.
- 28. december 2024
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af SKRIV SÅ DE REAGERER
Vi skriver mere og mere på vores job, men får vi formidlet vores budskaber klart, præcist og medrivende, så læseren føler sig både mødt og hjulpet? Denne bog er for dig, der vil kommunikere klart og tydeligt, så dine budskaber bliver modtaget og husket af læseren.
Skriv så de reagerer handler om jobtekster, altså de tekster som en hel del af os både læser og skriver på jobbet. Fokus ligger på jobtekster generelt – på formen, sproget og virkemidlerne i de formidlingstekster, vi bruger hele tiden. Du får en række gode og effektive redskaber til at skrive bedre tekster, der bliver introduceret kort og vist gennem eksempler.
Bogen er meget overskueligt opdelt i 7 kapitler eller lektioner – en for hver dag i ugen.
Anmelderne siger om Skriv så de reagerer:
»Praktisk orienteret, lettilgængelig sproglig værktøjskasse. En brugsbog til de mange der skriver, om at målrette sin sproglige kommunikation i forhold til de rette målgrupper.« - Kent Skov, Dansk BiblioteksCenter
»En kortfattet og lettilgængelig værktøjsbog skrevet til dig, som skal skrive tekster som en del af dit job.« - Berit Ellehammer-Ronthov, Danske Kommuner
»Bogens force er dens mange gode huskeregler. Huskereglerne bliver fulgt op af eksempler, som på fin vis illustrerer deres pointer, og det er gjort til UG med kryds og slange.« - Søren Kreilgaard, Børsen
Bogen er tidligere udgivet i to oplag af Dansk Psykologisk Forlag i 2010.
Hent et gratis uddrag af bogen + 10 lektioner om at skrive mere og bedre: www.powerwriting.dk
Skriv så de reagerer handler om jobtekster, altså de tekster som en hel del af os både læser og skriver på jobbet. Fokus ligger på jobtekster generelt – på formen, sproget og virkemidlerne i de formidlingstekster, vi bruger hele tiden. Du får en række gode og effektive redskaber til at skrive bedre tekster, der bliver introduceret kort og vist gennem eksempler.
Bogen er meget overskueligt opdelt i 7 kapitler eller lektioner – en for hver dag i ugen.
Anmelderne siger om Skriv så de reagerer:
»Praktisk orienteret, lettilgængelig sproglig værktøjskasse. En brugsbog til de mange der skriver, om at målrette sin sproglige kommunikation i forhold til de rette målgrupper.« - Kent Skov, Dansk BiblioteksCenter
»En kortfattet og lettilgængelig værktøjsbog skrevet til dig, som skal skrive tekster som en del af dit job.« - Berit Ellehammer-Ronthov, Danske Kommuner
»Bogens force er dens mange gode huskeregler. Huskereglerne bliver fulgt op af eksempler, som på fin vis illustrerer deres pointer, og det er gjort til UG med kryds og slange.« - Søren Kreilgaard, Børsen
Bogen er tidligere udgivet i to oplag af Dansk Psykologisk Forlag i 2010.
Hent et gratis uddrag af bogen + 10 lektioner om at skrive mere og bedre: www.powerwriting.dk
Brugerbedømmelser af SKRIV SÅ DE REAGERER
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen SKRIV SÅ DE REAGERER findes i følgende kategorier:
- Business og læring > Marketing
- Sprog og lingvistik > Sprog: opslagsværker og generelle værker > Vejledninger i skrivning og redigering
- Sprog og lingvistik > Sprogundervisning og sprogindlæring > Sprogundervisning, undervisningsmaterialer og kursusmaterialer
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Erhvervsliv, virksomheder og ledelse > Salg og marketing
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Industri og industrielle studier > Medier, underholdning, informationsbranchen og kommunikationserhverv
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621