Service Quality in Leisure, Events, Tourism and Sport
indgår i CABI Tourism Texts serien
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 322
- Udgivet:
- 20. december 2016
- Udgave:
- 2
- Størrelse:
- 190x246x20 mm.
- Vægt:
- 880 g.
- Ukendt - mangler pt..
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Service Quality in Leisure, Events, Tourism and Sport
This enhanced new edition addresses key points and principles of managing service quality across the sector. It considers the underpinning theory of service quality, informs the reader of the practical application of service quality management tools and techniques in the leisure and tourism industry and is fully illustrated with case-studies.
Brugerbedømmelser af Service Quality in Leisure, Events, Tourism and Sport
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Service Quality in Leisure, Events, Tourism and Sport findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621