De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Service Productivity and Quality Challenge

Bag om Service Productivity and Quality Challenge

3 While all of these explanations seem to have merit, there is one dominant reason why the percentage of GDP and employment dedicated to services has continued to increase: low productivity.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9789401040365
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 509
  • Udgivet:
  • 25. december 2011
  • Udgave:
  • 11995
  • Størrelse:
  • 240x160x26 mm.
  • Vægt:
  • 815 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 10. december 2024
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Service Productivity and Quality Challenge

3 While all of these explanations seem to have merit, there is one dominant reason why the percentage of GDP and employment dedicated to services has continued to increase: low productivity.

Brugerbedømmelser af Service Productivity and Quality Challenge



Find lignende bøger
Bogen Service Productivity and Quality Challenge findes i følgende kategorier: