Service Management Principles for Hospitality & Tourism in the Age of Digital Technology
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 392
- Udgivet:
- 30. april 2024
- Udgave:
- 4
- Størrelse:
- 188x244x25 mm.
- Vægt:
- 758 g.
- Ukendt - mangler pt..
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Service Management Principles for Hospitality & Tourism in the Age of Digital Technology
Guides managers to see hospitality and tourism as essential service businesses requiring a holistic cross-functional approach to meeting customers' needs. Demonstrates how service organizations can capitalize on, or are impacted by, technological and social changes such as the sharing economy, social media, mobile technologies and more.
Brugerbedømmelser af Service Management Principles for Hospitality & Tourism in the Age of Digital Technology
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Service Management Principles for Hospitality & Tourism in the Age of Digital Technology findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621