Service Management Principles for Hospitality and Tourism
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 290
- Udgivet:
- 1. november 2019
- Størrelse:
- 152x229x0 mm.
- Ukendt - mangler pt..
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Service Management Principles for Hospitality and Tourism
Provides an introduction to hospitality and tourism and discusses the role of communication in this sector. The book discusses food service management, marketing, quality management, customer satisfaction, the management of corporate travel and tourists, technology and networking, and challenges that lie ahead.
Brugerbedømmelser af Service Management Principles for Hospitality and Tourism
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Service Management Principles for Hospitality and Tourism findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621