Service Management in Computing and Telecommunications
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 140
- Udgivet:
- 1. december 1995
- Størrelse:
- 160x14x237 mm.
- Vægt:
- 381 g.
- 2-3 uger.
- 11. december 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Service Management in Computing and Telecommunications
This work describes all aspects of service provision, from the definition of customer need to the day-to-day techniques of managing customer satisfaction. It includes guidelines for negotiating a service level agreement, methods for understanding the customer's requirements, and the identification of key issues associated with help-desks and customer assistance centres.
Brugerbedømmelser af Service Management in Computing and Telecommunications
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Service Management in Computing and Telecommunications findes i følgende kategorier:
- Business og læring > Marketing
- Business og læring > Computer og IT
- Sprog og lingvistik
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Erhvervsliv, virksomheder og ledelse > Salg og marketing > Kundeservice
- Teknologi, ingeniørvidenskab og landbrug > Elektronik og kommunikationsteknik > Kommunikationsteknik / telekommunikation
- Databehandling og informationsteknologi > Datakommunikation og computernetværk
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621