Service Failures and Recovery in Tourism and Hospitality
- A Practical Manual
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 244
- Udgivet:
- 20. oktober 2017
- Størrelse:
- 251x180x20 mm.
- Vægt:
- 736 g.
- Ukendt - mangler pt..
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Service Failures and Recovery in Tourism and Hospitality
Tourism and hospitality services are prone to service-failure due to a high level of customer-employee contact. This is an invaluable source of information that includes student aids, real-life examples, case studies, links to websites and activities alongside questions and presentation slides for in-class use.
Brugerbedømmelser af Service Failures and Recovery in Tourism and Hospitality
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Service Failures and Recovery in Tourism and Hospitality findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621