SEO - Grundbog i søgemaskineoptimering til Google, Yahoo! og Bing
- Straks på e-mail.
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af SEO - Grundbog i søgemaskineoptimering til Google, Yahoo! og Bing
Bogen er en guide til alle, der ønsker bedre placeringer på de store søgemaskiner: Google, Bing og Yahoo! Du lærer at styrke dit brand og tiltrække relevant trafik til din hjemmeside gennem søgemaskinerne.
Bogen er relevant for alle, der er involveret i arbejdet med udvikling af hjemmesider, online-markedsføring og branding på nettet. Torbjørn Flensted forklarer, hvordan du lægger en SEO-strategi, finder de bedste søgeord og optimerer indholdet på din hjemmeside. Du kan læse, hvordan indgående links giver bedre placeringer, og endelig får du gode råd til at måle effekten af dine anstrengelser og følge op på aktiviteterne på hjemmesiden.
Sidst i bogen finder du en ordliste med forklaringer til de mest brugte begreber inden for SEO-området.
Dette er bogen for alle, der vil opleve vækst i trafikken fra Google. Vores sites har opnået markant vækst, efter vi er begyndt at følge SEO-principperne.
Christian Sejberg, direktør, LOVE.dk & HOT.dk
Bogen kommer omkring alle hjørner af SEO. Den kan være grundbog for begyndere, manual for de øvede og springbræt for de dygtige.
Mads Vangkilde, eCommerce Manager, TOP-TOY A/S
Hvorfor er det, at nogle web-sites kommer før andre, når du søger? Hvordan kan din hjemmeside blive en af dem? Torbjørn Flensteds bog handler om, hvordan du skaber websites, som søgemaskiner kan lide, og bogen giver gode svar på, hvad der er vigtigst. Læs bogen, og følg anbefalingerne. Det virker faktisk!
Morten Kamper, Aktivitetschef hos FDIM – Foreningen af Danske Interaktive Medier
Bogen er relevant for alle, der er involveret i arbejdet med udvikling af hjemmesider, online-markedsføring og branding på nettet. Torbjørn Flensted forklarer, hvordan du lægger en SEO-strategi, finder de bedste søgeord og optimerer indholdet på din hjemmeside. Du kan læse, hvordan indgående links giver bedre placeringer, og endelig får du gode råd til at måle effekten af dine anstrengelser og følge op på aktiviteterne på hjemmesiden.
Sidst i bogen finder du en ordliste med forklaringer til de mest brugte begreber inden for SEO-området.
Dette er bogen for alle, der vil opleve vækst i trafikken fra Google. Vores sites har opnået markant vækst, efter vi er begyndt at følge SEO-principperne.
Christian Sejberg, direktør, LOVE.dk & HOT.dk
Bogen kommer omkring alle hjørner af SEO. Den kan være grundbog for begyndere, manual for de øvede og springbræt for de dygtige.
Mads Vangkilde, eCommerce Manager, TOP-TOY A/S
Hvorfor er det, at nogle web-sites kommer før andre, når du søger? Hvordan kan din hjemmeside blive en af dem? Torbjørn Flensteds bog handler om, hvordan du skaber websites, som søgemaskiner kan lide, og bogen giver gode svar på, hvad der er vigtigst. Læs bogen, og følg anbefalingerne. Det virker faktisk!
Morten Kamper, Aktivitetschef hos FDIM – Foreningen af Danske Interaktive Medier
Brugerbedømmelser af SEO - Grundbog i søgemaskineoptimering til Google, Yahoo! og Bing
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen SEO - Grundbog i søgemaskineoptimering til Google, Yahoo! og Bing findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621