Sense-Making and Shared Meaning in Language and Literacy Education
- Designing Research-Based Literacy Programs for Children
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 298
- Udgivet:
- 16. juli 2020
- Størrelse:
- 152x229x0 mm.
- Vægt:
- 530 g.
- 2-3 uger.
- 17. december 2024
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Sense-Making and Shared Meaning in Language and Literacy Education
This textbook provides a framework for teaching children¿s language and literacy and introduces research-based tactics for teachers to use in designing their literacy programs for children. Exploring how sense-making occurs in contemporary literacy practice, Murphy comprehensively covers major topics in literacy.
Brugerbedømmelser af Sense-Making and Shared Meaning in Language and Literacy Education
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Sense-Making and Shared Meaning in Language and Literacy Education findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621