De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Selling the Silver Bullet

- The Lone Ranger and Transmedia Brand Licensing

Bag om Selling the Silver Bullet

Using the Lone Ranger as a case study, this book investigates the transmedia licensing, merchandizing, and brand management of iconic characters from the 1930s through the era of media conglomeration and convergence.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780292772540
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 331
  • Udgivet:
  • 15. April 2015
  • Størrelse:
  • 152x229x20 mm.
  • Vægt:
  • 454 g.
  • Ukendt - mangler pt..

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Selling the Silver Bullet

Using the Lone Ranger as a case study, this book investigates the transmedia licensing, merchandizing, and brand management of iconic characters from the 1930s through the era of media conglomeration and convergence.

Brugerbedømmelser af Selling the Silver Bullet



Find lignende bøger
Bogen Selling the Silver Bullet findes i følgende kategorier: