De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Selling Places

- The Marketing and Promotion of Towns and Cities 1850-2000

Bag om Selling Places

This highly illustrated book describes how places have been 'sold' or promoted to make themselves attractive locations as holiday resorts, business centres or residential areas. Examines the history of current practice, using worldwide examples.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780419242406
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 288
  • Udgivet:
  • 27. august 1998
  • Størrelse:
  • 190x246x15 mm.
  • Vægt:
  • 548 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 7. december 2024

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Selling Places

This highly illustrated book describes how places have been 'sold' or promoted to make themselves attractive locations as holiday resorts, business centres or residential areas. Examines the history of current practice, using worldwide examples.

Brugerbedømmelser af Selling Places



Find lignende bøger
Bogen Selling Places findes i følgende kategorier: