De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Self-Service in the Internet Age

- Expectations and Experiences

Bag om Self-Service in the Internet Age

Dave Oliver, Celia Romm and Fay Sudweeks This book follows previous texts: Celia Romm and Fay Sudweeks (eds) (1998), Doing Business Electronically: A Global Perspective of Electronic Commerce, and Fay Sudweeks and Celia Romm (eds) (1999) Doing Business on the Internet: Opportunities and Pitfalls.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781849967532
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 276
  • Udgivet:
  • 21. oktober 2010
  • Udgave:
  • 12009
  • Størrelse:
  • 234x156x15 mm.
  • Vægt:
  • 446 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 17. januar 2025

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Self-Service in the Internet Age

Dave Oliver, Celia Romm and Fay Sudweeks This book follows previous texts: Celia Romm and Fay Sudweeks (eds) (1998), Doing Business Electronically: A Global Perspective of Electronic Commerce, and Fay Sudweeks and Celia Romm (eds) (1999) Doing Business on the Internet: Opportunities and Pitfalls.

Brugerbedømmelser af Self-Service in the Internet Age



Find lignende bøger
Bogen Self-Service in the Internet Age findes i følgende kategorier: