De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Self-Reference in the Media

Bag om Self-Reference in the Media

Explores the semiotic foundations of reference and self-reference. This title focuses on the transdisciplinary context of self-reference within postmodern culture and examines original studies from the worlds of print advertising, photography, film, television, computer games, media art, web art, body art, and music.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783110194647
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 351
  • Udgivet:
  • 23. oktober 2007
  • Størrelse:
  • 166x243x24 mm.
  • Vægt:
  • 666 g.
  • 2-3 uger.
  • 30. november 2024

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Self-Reference in the Media

Explores the semiotic foundations of reference and self-reference. This title focuses on the transdisciplinary context of self-reference within postmodern culture and examines original studies from the worlds of print advertising, photography, film, television, computer games, media art, web art, body art, and music.

Brugerbedømmelser af Self-Reference in the Media



Find lignende bøger
Bogen Self-Reference in the Media findes i følgende kategorier: