De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Seeing Spots

- A Functional Analysis of Presidential Television Advertisements, 1952-1996

Bag om Seeing Spots

Benoit provides a comprehensive analysis of presidential television spots from every campaign that used this important message form, from the 1952 campaign through the last national campaign in 1996.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780275966454
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 256
  • Udgivet:
  • 30. juli 1999
  • Størrelse:
  • 235x155x25 mm.
  • Vægt:
  • 531 g.
  • 2-3 uger.
  • 22. januar 2025
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres inden jul.
    Køb nu og print et gavebevis

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Seeing Spots

Benoit provides a comprehensive analysis of presidential television spots from every campaign that used this important message form, from the 1952 campaign through the last national campaign in 1996.

Brugerbedømmelser af Seeing Spots



Find lignende bøger
Bogen Seeing Spots findes i følgende kategorier: