- Indbinding:
- Hæftet
- Sideantal:
- 92
- Udgivet:
- 20. juli 2023
- Udgave:
- 1
- Størrelse:
- 108x151x10 mm.
- Vægt:
- 93 g.
- 1-3 hverdage.
- 28. december 2024
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Se mig, læs mig, vælg mig
Du kan have den bedste historie, men hvis du ikke forkæler den med en god overskrift, er der ikke nogen, der læser, lytter eller ser den.
I Se mig, læs mig, vælg mig. 9 tip til den gode overskrift får du inspiration til og eksempler på, hvordan du fortæller og sælger din historie i overskriften, så mediebrugeren får lyst til at gå ombord i den.
Bogen giver en kort introduktion til, hvad en overskrift er, hvorfor den er vigtig, og hvilke overvejelser du skal gøre dig, inden du skriver den. Resten af bogen er fyldt med konkrete tip til, hvordan du kan arbejde med dine overskrifter. F.eks. ved at stille spørgsmål, bruge stærke ord, tilbageholde information, henvende dig direkte til mediebrugeren eller være kreativ, når historien tillader det.
Med alle tip følger eksempler og øvelser, som kan gøre det endnu sjovere og mere enkelt at skrive gode overskrifter.
I Se mig, læs mig, vælg mig. 9 tip til den gode overskrift får du inspiration til og eksempler på, hvordan du fortæller og sælger din historie i overskriften, så mediebrugeren får lyst til at gå ombord i den.
Bogen giver en kort introduktion til, hvad en overskrift er, hvorfor den er vigtig, og hvilke overvejelser du skal gøre dig, inden du skriver den. Resten af bogen er fyldt med konkrete tip til, hvordan du kan arbejde med dine overskrifter. F.eks. ved at stille spørgsmål, bruge stærke ord, tilbageholde information, henvende dig direkte til mediebrugeren eller være kreativ, når historien tillader det.
Med alle tip følger eksempler og øvelser, som kan gøre det endnu sjovere og mere enkelt at skrive gode overskrifter.
Brugerbedømmelser af Se mig, læs mig, vælg mig
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Se mig, læs mig, vælg mig findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621