Schulforschung und Kindheitsforschung - Ein Gegensatz?
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 240
- Udgivet:
- 30. marts 2005
- Udgave:
- 2005
- Størrelse:
- 210x148x13 mm.
- Vægt:
- 317 g.
- 8-11 hverdage.
- 7. december 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Schulforschung und Kindheitsforschung - Ein Gegensatz?
Wie kann die aktuelle Kindheitsforschung für das Nachdenken über Schule genutzt werden? Und wie soll die Schule als Lebenswelt von Kindern erforscht werden? Diesen Fragen gehen ausgewiesene SchulforscherInnen und namhafte Kindheitsforscher nach. Es wird genauer nach dem Verhältnis von Kindheits- und Schulforschung gefragt und nach Möglichkeiten wechselseitiger Bezugnahme gesucht.
Brugerbedømmelser af Schulforschung und Kindheitsforschung - Ein Gegensatz?
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Schulforschung und Kindheitsforschung - Ein Gegensatz? findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621