Schulentwicklung Durch Schulprofilierung?
- Zur Veranderung Von Koordinationsmechanismen Im Schulsystem
indgår i Educational Governance serien
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 258
- Udgivet:
- 15. marts 2011
- Udgave:
- 2011
- Størrelse:
- 210x148x14 mm.
- Vægt:
- 318 g.
- 8-11 hverdage.
- 7. december 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Schulentwicklung Durch Schulprofilierung?
Durch die Politik der Erhöhung schulischer Gestaltungsspielräume 'Schulautonomie' haben Schulen neue Möglichkeiten erhalten, spezifische Profile zu entwickeln, in denen sie sich von Nachbarschulen unterscheiden. Ob und wie sich durch solche Prozesse die Regelungs- und Koordinationsbeziehungen im Schulwesen wandeln, wird in diesem Band in qualitativen und quantitativen Forschungsstrategien thematisiert.
Brugerbedømmelser af Schulentwicklung Durch Schulprofilierung?
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Schulentwicklung Durch Schulprofilierung? findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621