Sammenhængskraft
- ledelsesstrategi og fundament for ansvarlig vækst, bæredygtig ledelse og forandringsevne
- Indbinding:
- Hæftet
- Sideantal:
- 396
- Udgivet:
- 26. august 2024
- Udgave:
- 1
- Størrelse:
- 177x247x30 mm.
- Vægt:
- 664 g.
- 1-3 hverdage.
- 28. november 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Sammenhængskraft
Styrk konkurrenceevne og lederskab med sammenhængskraft!
Hvorfor har nogle virksomheder større succes end andre med at vokse og navigere i forandring, vedholdende at udvikle sig positivt, tiltrække kunder og stærke medarbejdere – og blive ved med at være relevante? Det skyldes, at de har høj sammenhængskraft. I bogen Sammenhængskraft fremhæver forfatterne bl.a. JYSK, Rains, Audo og Grundfos for alle at have høj sammenhængskraft med afsæt i en veldefineret og sammenhængende kerne, de konsekvent omsætter til praksis i deres lederskab og samarbejde, og derfor opnår de: ansvarlig vækst, bæredygtigledelse og forandringsevne. Men hvordan opnår du og din virksomhed en høj sammenhængskraft?
I Sammenhængskraft får du svarene. Den er en praktisk ledelsesbog, der kan anvendes både som inspiration og helt konkret til at aktivere sammenhængskraft som ledelsesstrategi. Den giver konkrete værktøjer, løsninger og fremgangsmåder, der sikrer, at du kan styrke konkurrenceevnen og lederskabet i din virksomhed. Bogen udfolder ledelsesstrategien i tre dele:
• Hvad går sammenhængskraft som strategi ud på, og hvorfor har virksomheder med højsammenhængskraft større succes end andre?
• Hvordan understøtter de tre drivkræfter for høj sammenhængskraft – kerne, samarbejde og lederskab – hinanden?
• Hvordan implementerer og forankrer du strategien i praksis?
Bogen henvender sig til topchefer, virksomhedsejere, bestyrelsesmedlemmer og ledere, der er interesserede i at styrke deres virksomhed, ledelse og organisation med sammenhængskraft – uanset om virksomheden er ung eller gammel, lille eller stor.
Jes Rørbech har de seneste 20 år været selvstændig strategi- og ledelseskonsulent med MOMENTO, arbejdet medudvikling af sammenhængskraft og samarbejdet med nogle af de største virksomheder med base i Danmark såvel som en række SMV’er og startups, ikke mindst med Danny som kunde i B&O, KappAhl og Audo. Danny Feltmann har som leder og bestyrelsesprofessionel de seneste 30 år arbejdet med at udvikle virksomheder og brands som H&M, B&O, KappAhl, Joe & The Juice, Becksöndergaard og senest Audo.
Hvorfor har nogle virksomheder større succes end andre med at vokse og navigere i forandring, vedholdende at udvikle sig positivt, tiltrække kunder og stærke medarbejdere – og blive ved med at være relevante? Det skyldes, at de har høj sammenhængskraft. I bogen Sammenhængskraft fremhæver forfatterne bl.a. JYSK, Rains, Audo og Grundfos for alle at have høj sammenhængskraft med afsæt i en veldefineret og sammenhængende kerne, de konsekvent omsætter til praksis i deres lederskab og samarbejde, og derfor opnår de: ansvarlig vækst, bæredygtigledelse og forandringsevne. Men hvordan opnår du og din virksomhed en høj sammenhængskraft?
I Sammenhængskraft får du svarene. Den er en praktisk ledelsesbog, der kan anvendes både som inspiration og helt konkret til at aktivere sammenhængskraft som ledelsesstrategi. Den giver konkrete værktøjer, løsninger og fremgangsmåder, der sikrer, at du kan styrke konkurrenceevnen og lederskabet i din virksomhed. Bogen udfolder ledelsesstrategien i tre dele:
• Hvad går sammenhængskraft som strategi ud på, og hvorfor har virksomheder med højsammenhængskraft større succes end andre?
• Hvordan understøtter de tre drivkræfter for høj sammenhængskraft – kerne, samarbejde og lederskab – hinanden?
• Hvordan implementerer og forankrer du strategien i praksis?
Bogen henvender sig til topchefer, virksomhedsejere, bestyrelsesmedlemmer og ledere, der er interesserede i at styrke deres virksomhed, ledelse og organisation med sammenhængskraft – uanset om virksomheden er ung eller gammel, lille eller stor.
Jes Rørbech har de seneste 20 år været selvstændig strategi- og ledelseskonsulent med MOMENTO, arbejdet medudvikling af sammenhængskraft og samarbejdet med nogle af de største virksomheder med base i Danmark såvel som en række SMV’er og startups, ikke mindst med Danny som kunde i B&O, KappAhl og Audo. Danny Feltmann har som leder og bestyrelsesprofessionel de seneste 30 år arbejdet med at udvikle virksomheder og brands som H&M, B&O, KappAhl, Joe & The Juice, Becksöndergaard og senest Audo.
Brugerbedømmelser af Sammenhængskraft
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Sammenhængskraft findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621