De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Salience of Marketing Stimuli

- An Incongruity-Salience Hypothesis on Consumer Awareness

Bag om Salience of Marketing Stimuli

Presents a theoretical approach for enhancing consumer processing and memory of marketing communication. This book is suitable for academic scholars, and also for marketers who plan ad campaigns and launch new products.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780792373247
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 296
  • Udgivet:
  • 1. april 2001
  • Udgave:
  • 2001
  • Størrelse:
  • 235x155x19 mm.
  • Vægt:
  • 1390 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 9. december 2024

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Salience of Marketing Stimuli

Presents a theoretical approach for enhancing consumer processing and memory of marketing communication. This book is suitable for academic scholars, and also for marketers who plan ad campaigns and launch new products.

Brugerbedømmelser af Salience of Marketing Stimuli



Find lignende bøger
Bogen Salience of Marketing Stimuli findes i følgende kategorier: