Salgslederen
- Sådan starter, skalerer og udvikler du en salgsorganisation
- Indbinding:
- Hæftet
- Sideantal:
- 128
- Udgivet:
- 1. marts 2024
- Udgave:
- 1
- Størrelse:
- 140x220x12 mm.
- Vægt:
- 220 g.
- 1-2 hverdage.
- 25. november 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Salgslederen
Hver gang der startes en ny virksomhed, startes der også en ny salgsorganisation.
Den rette tilgang er forskellen på succes og fiasko, men hvordan vælger man rigtigt, og hvordan undgår man alle faldgruberne?
I SALGSLEDEREN tager salgsdirektør Morten Eschen dig med på rejsen, når han opbygger salgsorganisationen i et nyt teleselskab.
Det er en praktisk introduktion, der gennemgår alt fra udregning af pris per salg, produktivitet, performance management og ledelse af nye generationer.
Det er en lettilgængelig håndbog, der kan benyttes, hvad enten du skal skabe en salgsorganisation fra bunden, skalere en salgsorganisation til at blive større eller drifte og vedligeholde en eksisterende salgsorganisation.
Om forfatteren
Morten Eschen har 15 års erfaring som salgsleder i C25-virksomheder og startups. I bogen deler han ud af sine erfaringer med at starte, udvikle og drifte salgsorganisationer.
Den rette tilgang er forskellen på succes og fiasko, men hvordan vælger man rigtigt, og hvordan undgår man alle faldgruberne?
I SALGSLEDEREN tager salgsdirektør Morten Eschen dig med på rejsen, når han opbygger salgsorganisationen i et nyt teleselskab.
Det er en praktisk introduktion, der gennemgår alt fra udregning af pris per salg, produktivitet, performance management og ledelse af nye generationer.
Det er en lettilgængelig håndbog, der kan benyttes, hvad enten du skal skabe en salgsorganisation fra bunden, skalere en salgsorganisation til at blive større eller drifte og vedligeholde en eksisterende salgsorganisation.
Om forfatteren
Morten Eschen har 15 års erfaring som salgsleder i C25-virksomheder og startups. I bogen deler han ud af sine erfaringer med at starte, udvikle og drifte salgsorganisationer.
Brugerbedømmelser af Salgslederen
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Salgslederen findes i følgende kategorier:
- Business og læring > Marketing
- Business og læring > Ledelse & strategi
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Erhvervsliv, virksomheder og ledelse > Ledelse og ledelsesteknikker > Ledelse og beslutningstagning
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Erhvervsliv, virksomheder og ledelse > Ledelse og ledelsesteknikker > Ledelse inden for specifikke områder > Personaleledelse og HR-ledelse > Præstationsledelse og -vurdering
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Erhvervsliv, virksomheder og ledelse > Ledelse og ledelsesteknikker > Ledelse inden for specifikke områder > Salgsledelse og markedsføringsledelse
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Erhvervsliv, virksomheder og ledelse > Salg og marketing > Direkte markedsføring/telefonsalg
- Sundhed, relationer og personlig udvikling > Selvhjælp og personlig udvikling > Råd om karriere og opnåelse af succes
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621