Salg - Resultatskabende værktøjer for sælgere
- Indbinding:
- Indbundet
- Sideantal:
- 178
- Udgivet:
- 16. juni 2020
- Udgave:
- 3
- Størrelse:
- 180x250x20 mm.
- Vægt:
- 633 g.
- Ukendt - mangler pt..
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Salg - Resultatskabende værktøjer for sælgere
Hvad skal der til for at blive en dygtig sælger? Bogen ”Salg – Resultatskabende værktøjer for sælgere” giver dig svar og veludbygget værktøjskasse til at forbedre og udvikle arbejdet med at planlægge, udføre, forankre og udvikle salgsindsatsen.
Bogen indeholder både gængse og nye teorier og helt konkrete anvisninger og praktiske eksempler fra den virkelige verden. Der arbejdes med opbygning, optimering og udvikling af alle elementerne i salgsrollen i virksomheden.
Hovedafsnittene i bogen:
1. Salg og relationer 2. Salgsplanlægning 3. Telefonen i salgsarbejdet 4. Salgsmødet 5. Pleje og udvikling af eksisterende kunder 6. Personlig udvikling for sælgeren 7. Klædt på til fremtiden
Bogen indeholder både gængse og nye teorier og helt konkrete anvisninger og praktiske eksempler fra den virkelige verden. Der arbejdes med opbygning, optimering og udvikling af alle elementerne i salgsrollen i virksomheden.
Hovedafsnittene i bogen:
1. Salg og relationer 2. Salgsplanlægning 3. Telefonen i salgsarbejdet 4. Salgsmødet 5. Pleje og udvikling af eksisterende kunder 6. Personlig udvikling for sælgeren 7. Klædt på til fremtiden
Brugerbedømmelser af Salg - Resultatskabende værktøjer for sælgere
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Salg - Resultatskabende værktøjer for sælgere findes i følgende kategorier:
- Business og læring > Marketing
- Business og læring > Ledelse & strategi
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Erhvervsliv, virksomheder og ledelse > Ledelse og ledelsesteknikker > Ledelse inden for specifikke områder > Salgsledelse og markedsføringsledelse
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Erhvervsliv, virksomheder og ledelse > Salg og marketing
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621