De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Salg og salgsledelse

Bag om Salg og salgsledelse

Salg og salgsledelse er en praksisorienteret lærebog, hvor teorien relateres til sælgerens hverdag. I denne gennemreviderede og omstrukturerede 3. udgave er både de praktiske eksempler og cases samt de teoretiske afsnit udbygget og styrket. Bogen er opdelt i tre dele, der fokuserer på markedsforhold, salget og salgsledelse. Første del beskriver sælgerens vilkår, salgsstrategi og markedsresearch. I anden del går bogen tæt på sælgerens personlige udvikling og det konkrete salg ved gå i dybden med salgskanalerne, online salg og sociale medier, personligt lederskab, salgsspykologi, kommunikation, salgsprocessen, salgssamtalen samt forhandlings- og mødeteknik. Tredje del fokuserer på værdibaseret salg, Key Account Management og salgsledelse. Salg og salgsledelse er skrevet til brug på akademiuddannelser og KVU-uddannelser, hvor der indgår fagmoduler i kunderelationer, salg og salgsledelse. Den kan desuden bruges som opslagsbog for sælgere og salgsledere.

Vis mere
  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788741264790
  • Indbinding:
  • Hæftet
  • Sideantal:
  • 320
  • Udgivet:
  • 20. april 2017
  • Udgave:
  • 3
  • Størrelse:
  • 172x242x16 mm.
  • Vægt:
  • 611 g.
  • 1-3 hverdage.
  • 25. november 2024
På lager

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Salg og salgsledelse

Salg og salgsledelse er en praksisorienteret lærebog, hvor teorien relateres til sælgerens hverdag. I denne gennemreviderede og omstrukturerede 3. udgave er både de praktiske eksempler og cases samt de teoretiske afsnit udbygget og styrket.
Bogen er opdelt i tre dele, der fokuserer på markedsforhold, salget og salgsledelse. Første del beskriver sælgerens vilkår, salgsstrategi og markedsresearch. I anden del går bogen tæt på sælgerens personlige udvikling og det konkrete salg ved gå i dybden med salgskanalerne, online salg og sociale medier, personligt lederskab, salgsspykologi, kommunikation, salgsprocessen, salgssamtalen samt forhandlings- og mødeteknik.
Tredje del fokuserer på værdibaseret salg, Key Account Management og salgsledelse.
Salg og salgsledelse er skrevet til brug på akademiuddannelser og KVU-uddannelser, hvor der indgår fagmoduler i kunderelationer, salg og salgsledelse. Den kan desuden bruges som opslagsbog for sælgere og salgsledere.

Brugerbedømmelser af Salg og salgsledelse



Find lignende bøger
Bogen Salg og salgsledelse findes i følgende kategorier: