Salg og kommunikation
- personligt, socialt og internationalt
- Indbinding:
- Hæftet
- Sideantal:
- 312
- Udgivet:
- 25. januar 2022
- Udgave:
- 2
- Størrelse:
- 172x242x18 mm.
- Vægt:
- 310 g.
- 1-3 hverdage.
- 29. november 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Salg og kommunikation
2. udgave af Salg & kommunikation er en lærebog om, hvordan du bliver en effektiv og resultatorienteret sælger, der trives i det, du gør.
Der er sket en gennemgribende opdatering af alle bogens kapitler i overensstemmelse med de nyeste udviklingstendenser inden for salg og kommunikation og der er tilføjet et nyt kapitel om personligt lederskab i salg. Bogen kommer rundt om mange aktuelle aspekter ved et godt salg:
Kommunikation og salg i en online kontekst
Den gode pitch
Persontypologier og styrkeprofil
Mindfulness og digitalt lederskab
Salgsteknik til forberedelse og gennemførelse af salg
Forhandling
Skriftlig salgskommunikation med fokus på kreativitet
Digitale salgsredskaber og social selling
Interkulturelle salgskompetencer
Salgsplanlægning
Bogen er målrettet de fagelementer i markedsføringsøkonomuddannelsens studieordning, der vedrører salg og kommunikation, men kan læses af alle, der arbejder med salg og ønsker en grundlæggende forståelse for, hvordan man via hensigtsmæssig kommunikation opbygger det gode salg – på hjemmemarkedet og internationalt.
Der er sket en gennemgribende opdatering af alle bogens kapitler i overensstemmelse med de nyeste udviklingstendenser inden for salg og kommunikation og der er tilføjet et nyt kapitel om personligt lederskab i salg. Bogen kommer rundt om mange aktuelle aspekter ved et godt salg:
Kommunikation og salg i en online kontekst
Den gode pitch
Persontypologier og styrkeprofil
Mindfulness og digitalt lederskab
Salgsteknik til forberedelse og gennemførelse af salg
Forhandling
Skriftlig salgskommunikation med fokus på kreativitet
Digitale salgsredskaber og social selling
Interkulturelle salgskompetencer
Salgsplanlægning
Bogen er målrettet de fagelementer i markedsføringsøkonomuddannelsens studieordning, der vedrører salg og kommunikation, men kan læses af alle, der arbejder med salg og ønsker en grundlæggende forståelse for, hvordan man via hensigtsmæssig kommunikation opbygger det gode salg – på hjemmemarkedet og internationalt.
Brugerbedømmelser af Salg og kommunikation
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Salg og kommunikation findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621