Sælg dit budskab på Internettet
- Straks på e-mail.
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Sælg dit budskab på Internettet
Sælg dit budskab på Internettet er bogen om hvordan du får gjort omverdenen opmærksom på din hjemmeside. Hvad skal der til, for at kunderne bruger din hjemmeside rigtigt - og hvordan sørger du for, at hjemmesiden bliver fundet af de rette?
Bogen fortæller, hvordan du får dit budskab igennem til de rigtige brugere, og hvordan du sikrer dig, at de får lyst til at læse hjemmesiden og bruge den på den måde, du havde tænkt dig.Hvordan tænker brugerne af din hjemmeside?
Godt sprog på hjemmesiden
Vælg den rigtige struktur til din hjemmeside
Lær at argumentere for dit budskab
Markedsføring af hjemmesiden
Registrering på søgemaskiner
Introduktion til webmasterens opgaver
Om nyhedsbreve og aktualitet på hjemmesiden
Bannere som markedsføringsredskab
Bogen er til dig, der har ansvaret for en hjemmeside - i virksomheden, i sportsklubben eller i foreningen. Den giver dig en indførsel i hvordan Internetbrugerne bruger og reagerer på dit materiale, og hvordan du kan gøre din hjemmeside endnu bedre og endnu mere besøgt.
Om forfatteren
Morten Leth Jacobsen er informationskonsulent og webmaster og har arbejdet med markedsføring og webudvikling i mange år, både som marketingansvarlig i virksomheder og organisationer og som webkonsulent. Hans virke indenfor markedsføring og webudvikling spænder over mange brancher fra TV-branchen over private virksomheder til offentligt organisationsarbejde. Sælg dit Budskab på Internettet er hans første bog.
Bogen fortæller, hvordan du får dit budskab igennem til de rigtige brugere, og hvordan du sikrer dig, at de får lyst til at læse hjemmesiden og bruge den på den måde, du havde tænkt dig.Hvordan tænker brugerne af din hjemmeside?
Godt sprog på hjemmesiden
Vælg den rigtige struktur til din hjemmeside
Lær at argumentere for dit budskab
Markedsføring af hjemmesiden
Registrering på søgemaskiner
Introduktion til webmasterens opgaver
Om nyhedsbreve og aktualitet på hjemmesiden
Bannere som markedsføringsredskab
Bogen er til dig, der har ansvaret for en hjemmeside - i virksomheden, i sportsklubben eller i foreningen. Den giver dig en indførsel i hvordan Internetbrugerne bruger og reagerer på dit materiale, og hvordan du kan gøre din hjemmeside endnu bedre og endnu mere besøgt.
Om forfatteren
Morten Leth Jacobsen er informationskonsulent og webmaster og har arbejdet med markedsføring og webudvikling i mange år, både som marketingansvarlig i virksomheder og organisationer og som webkonsulent. Hans virke indenfor markedsføring og webudvikling spænder over mange brancher fra TV-branchen over private virksomheder til offentligt organisationsarbejde. Sælg dit Budskab på Internettet er hans første bog.
Brugerbedømmelser af Sælg dit budskab på Internettet
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621